sunnuntai 9. marraskuuta 2014

Ei myydä sulle!

Ei myydä!



Olin koko lauantain tv mainoksen kuvauksissa. Oli mukava kuvaustiimi ja mukavat kanssanäyttelijät. Hyvät ruuatkin oli järjestetty.
Pitkä kuvauspäivä loppui. Mut oli maskeerattu likaiseksi huoltomieheksi. Naama oli mustattu kunnolla sekä myös kädet.
En jaksanut pestä meikkejä pois. Ajattelin että käyn heti saunassa kun pääsen kotiin.
Kotiin päästyäni vilkaisin kelloon ja totesin, että kerkiän kävellen vielä kaupasta hakemaan kuusi saunaolutta.
Samalla tuli iltalenkkikin tehtyä. Lompsin melko kovaa vauhtia ja ylämäkeen. Olin hengästynyt kun pääsin oluineni kassalle.
Puuskutin hieman. Kassaneiti vilkaisi minua kauhunsekaisin ilmein. Nuori kassaneiti tokaisi: Eeeeeeen kyllä nyt myy sulle olutta.  Mulla loksahti leuka auki. Olin selvippäin. Sitten mulla sytytti. Olin varmaan karmaseva näky. Musta naama ja kädet, meikkauksen jäljiltä. Ja puuskutin hengästyneenä. Varmaankin olin melko järkyttävä näky!!!!
Mä purskahdin nauramaan. Selitin kassaneidille että kysessä on elokuvamaskeeraus ja olen tulossa kuvauksista.
Kassaneitikin tajusi asian ja alkoi nauramaan. Sain kuin sainkin saunaoluet.




- John Parta -




.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti