maanantai 6. lokakuuta 2014

Puuhommia ym







Puuhommia ym



Puuhommia. Puita pilkkoessa tuli käteeni rahapuun pölkky. Tein siitä klapeja. Suomalaista rahapuuta. Koivua, aitoa Visakoivua. En sit huomannu kattoa oliko  Visaelektron vaiko tavallista Visaa. No, mutta ainakin siitä sai revittyyä tuohta ;)

Kun tein puuhommia niin onneksi oli sattumalta hanskat käsissä. Nimittäin pilkkomisen lomassa katsahdin käsiini ja huomasin sen. Jotain outoa oli mun käsillä. Tutkiskelin hetken ja sitten tajusin. Se olikin ihan tuttua mutta en heti ensi silmäyksellä hiffannut!. Huomasin nimittäin, että  hauska ilta on käsillä. 

Nukuin puuhommien lomassa nokoset, ruuan jälkeen. Yläkerran makuuhuoneessa. Näin erittäin hyvää ja todentuntuista unta. Mun kanssa seikkaili Muhammad Ali. Olihan melkonen seikkailu. Tehtiin rakennushommia.Ali oli timpurina ja minä apumiehenä! Sitten kun heräsin niin säntäsin rappuset alas ja huusin puolisoni katsoman rappukäytävää. Mun uni toteutui! Olin saanu Alilta lahjan. Huusin puolison katsomaan. Ei ymmärtäny ku unenpöpperössä osottelin rappusia ja kerroin, että meillä on nyt alin rappunen.

Kun tekee puuhommia niin välillä täytyy pitää tupakkitauko. Nykyään sähkötupakkia tulee tupruteltua taukojen aikana. Tuli mieleen, että nyt herrat äänestää uusista ydinvoimaloista. Mä alotin sähköröökin polton ja lopetin tupakin polton. Oon ladannu miedomapaa ja mun keuhkoille sopivaa tuulisähköä sähkötupakkiin. Tuleeko liian stydit sähkösavut kun kohta tulee venäläistä Rosatom sähköä mun sähkötupakkiin. Voi pölähtää sellaset venäläiset ydinvoimamahorkkasähkösavut että rupee isoakin miestä yskittämään.


 John Parta


.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti